Jul 30, 2012

#244 That funny feeling


Selalu rasa ada perasaan macam ni. Selalu sangat. Is it because I'm a girl? Or is it just because...there is someone who used me? Don't know if it's true or just a never-ending story. Might as well screwed me up whenever I see the both of you. What burns me up even more when she smiles brightly that can just shines the whole world? Alright then. @#$% off. I messed up everything. 
Nobody knows this.
Well in fact, nobody understands what am I saying now.
Well good then.
At least I can hold myself back. 

Maaf, saya takkan tergoda dengan rambut ala Zayn Malik awk tu. 
Tapi kalau awk buat rambut macam tu tiap-2 hari, jangan salahkan saya kalau saya nak tengok awk sepanjang masa. Salah awk. Sape suruh jadi handsome sangat? Well, mungkin. Mungkin awk buat rambut macam tu utk ex awk. Tapi saya peduli apa? Saya cuba nak minat kat orang lain.

Tapi...
.
.
.
.
.
.
.

Kbai. Aku memang suka cerita bertangguh-2. Kan adiba kan? Kbai

AliahDini

No comments: