Jul 13, 2012

#229 Decide


Well yeah. Sebenarnya dari semalam. Aku jadi takde mood memanjang. Tak tau kenapa, tak sihat kot. Nak cakap tak sihat, okay jea aku gelak-2. Okay, tadi kitaorang ada raptai sukan. Memang cikgu, saya memang suka bawak buku berat-2, tapi tak belajar. Memang suka sangat macam itu, sebenarnya. Betul ni, jujur dan ikhlas ni. *flips table*

Rumah Merah lopek ah. Booooo ~ Rumah Kuning jugak the best <3 Hahaha. Mana taknya? Tarik tali, rumah kuning conquer, apa lagi ek? Tu jea la kot. *cabut lari takut kena bahan* Okay, takde apa-2 yang berlaku hari ni. Cuma tadi jea, main Mafia and Cikupang dengan mereka. Hahaha takde koje kan? Tu leeew, sape suruh datang hari niiii? Bosang tahu? Dah la ingat koperasi tutup, pergi la ke kantin kitaorang ni semua. 
SEKALI, PATAH BALIK, KOPERASI BUKAK. Allaaaaaaaaaaaah -_- 

Hahaha, pelik ke? Aku letak lagu ni? Sedih kenn? Tu la, tadi masa time nak dekat balik, aku, Nick, Tengku, and Adiba semua nyanyi lagu ni. Well, somehow it describes everything perfectly. Anyway, taknak cakap banyak-2. Kang kena tegur lagi. So esok hari Sukan! :'D Para Gangster Comel Crew #amboi , pakai tudung bawal hitam and baju I <3 SMKPP yea? Hihihi, saje jeeew. Biar la sama semua orang niii. Macam rombongan Cik Kiah gituu ~ Hahaha. K, banyak dah berceloteh ni. Kita tunggu jea esok k? 
RUMAH KUNING CONFIRM JUARA AH. WUHOO CLAP CLAP

What am I crapping.... Gmbr takde kaitan dengan apa aku cakap. Okay. Nampak sangat la otak aku ke mana sekarang kan? Alia, wake up. Esok kita have fun k, sayang? Dah, jangan memikir banyak sangat. Watlek watpeace jea, okay sayang? Good girl. Good girl. 


Sigh.

AliahDini

No comments: