Jul 11, 2012

#226 Dubby Chubby Crew?




After I read the first post by Haninie, I was like.............


Is it all because we were drunk on Senamrobik day? We were like


and we were also like this....



Seriously korang........aku terharu sangat. Terharu tahap gaban. Lepas aku baca, dalam hati aku...


Macam...betul ke aku dalam DC Crew? 


So....ini untuk korang...


Tau tak aku gembira sangat sekarang? Tak tau kan? Sebab, aku tak reti nak zahirkan perasaan aku macam ni. Mungkin dengan cara One Direction GIFS, aku boleh tunjukkan, yang INI lah sebenarnya perasaan aku. 
Biasanya dulu korang la yang selalu DC Crew here and there.... and now...I'm one of you?
Aku still lagi tak boleh percaya sekarang.
Terharu...tahap dewa. Terharu sangat.

Dubby Chubby Crew, forever and always.

AliahDini

No comments: