Jul 17, 2012

#232 Lemonade Gangster Comel with love ^-^v


Terharu gila bila aku baca post Tengku, yang mengatakan dia first time minum lemonade in her whole lifetime. Dude, why did you live? -_- Hahaha! So I made her a lemonade. Actually the day before I gave her this, diaorang stay rumah aku, makan kek yang mamaomeyy aku buat. But then she can't stayback, aku tak ingat alasan apa yang telah diberikan, tapi yang aku pasti dia TAK stay. So macam, aku kesian la, tak pernah rasa lemonade. Masa stay tu, Piqa, Adiba, Ting, Ninie, Nik, and Wawa, adalah saksi-2 yang boleh menyokong aku bahawa ini adalah kali pertama aku buat lemonade. Well actually, tak sepenuhnya. Aku mintak bantuan Cik Adiba kita, untuk ajar aku cara buat lemonade. Adiba pandai sikit, buat kek la, masak la.. Aku tabik ah dengan dia. Dah boleh jadi bini orang tahu? Abg Harimau PBSM Auuum. K, kenapa tiba-2?  Korang tak faham? Biarlah, hanya kami BERTIGA yang faham. *tahan gelak sekuat mungkin* HAHAHA OKAY THEN Bila dah tengok Adiba buat, barulah aku berkeyakinan untuk buat sendiri, tanpa bantuan sesiapa. Aku perah buah lemon tu sendiri, aku masak air gula sendiri, aku edit-2 air tu sendiri, senang cerita aku buat sendirilah semuanya. 
Sanggup, pukul 10:30pm pergi dapur, buat air lemonade.
Tengku punya pasal :')

Hasilnya? Yang kau minum pagi tadi tulah. Amacam? Takdela masam sangat kan? Sebab? I did it with all my heart :') Hee ~ You are most welcome sistaaaaah. I'm glad you like it. Memang ya, aku buat air tu khas untuk kau. Kesian kat kau, tak dapat nak join kitaorang. So, aku harap dengan lemonade Gangster Comel tu dapat tebus balik :') Hihihi, okay baik aku stop. Sebelum ada yang menangis akibat terharu. Hahaha, kbaaaaaaaaaaai :')

AliahDini

No comments: