Jul 5, 2012

#221 Paradigm Mall


Aku cerita dah ke kat yuuolls yg aku dah pergi Paradigm Mall? Belum eh? Oh, aku pergi Paradigm Mall hari tuh. Saje jalan-2, first time pergi sana. Kebetulan sedara-mara pun datang. Oh ye, budak perempuan kat atas ni isteri Zayn Malik. BHAHAHAHAHA K K TIPU SUNAT TAKPE HAHA

 

Mula-2 masuk VOIR. Grap a couple of shirts, then masuk Cotton On. Pergh, memang lha semua cantik! Tapi harga pun cantik jugak lha :( Then kitaorang masuk Payless. Pergh, kasut-2 dia di situuuuuu, semuanya big size, sebab diaorang guna America and UK's sizes. Gempak memang gempak, habis semua kasut aku try! Yang paling gempak tu, kasut diaorang kebanyakannya kasut 4 inci lha! Yang macam aku tengah pegang tu.


Oh, terasa diri ini model pulak peragakan kasut begini. Cinderella kah? 
Hahaha, puuuuuuuuuihh


Meet my awesome theesome cousins <3 Hahaha, muka aku dengan Hanim macam adik beradik kan? Hanim yang mana? Hanim yang tak pakai tudung tuuuuu. Yang pakai tudung tu kakcik kamek <3 Hahaha. 

Penat jugak lah sebenarnya ennn. First time shopping sakan cenggituh -_- Hahaha, stop 'till here I guess. Xoxo, berbumbung langit puuuuih

AliahDini

No comments: