Jun 15, 2012

#213 Adiba Mas Diana Shaharuddin


Nama budak kat atas ni Adiba Mas Diana. Mesti korang pelik kan kenapa aku nak buat post pasal dia? Takde la, haha. Saje je sebenarnya. Sebab dia ondway nak buat 50 fakta pasal aku, tapi aku buat pasal dia dulu ^-^v Kenapa aku ambik gmbr ni? Sebab antara gambar-2 dia yg lain, aku paling suka gmbr ni <3
Tak tau kenapa, unik sangat gambar ni. So Adiba ni seorang yg sangat bubblish. Orang takkan tau dia ada masalah ke tak, walaupun dalam otak dia berjuta masalah yang hendak diselesaikan  #amboi
So macam, aku selalu story-molly kat Adiba ni, sebab dia dengar je. Tak pernah mencelah pun waktu aku tengah bercakap. Tapi satu je la kekurangan dia ni, dia takkan cerita kat orang lain masalah dia.
Apa yg dia buat masa dia stress? Dia akan tulis dalam kertas, then dia koyak-2, terus dia buang.

Macam tu je. Mudah kan? 

Kita semua pun mengharap boleh buang macam tu je masalah. Tapi...aku pun tak tau macam mana dia boleh buat. Tu yg aku respect dia. Anyways, dia ada kenangan yang agak 'manis' pada setiap hari Rabu. Dia akan ingatkan aku, aku akan ingatkan dia. Hihihi, tu antara kita je leeew. Tak boleh bagitau. 
Oh ye lagi satu, Adiba ni jenis tak boleh cabar dia. Jangan, sebab nanti dia akan buat betul-2. Hmmm, apa lagi pasal budak pendek ni eh? Mungkin sampai di sini je kott dulu. Apa-2 hal aku edit je balik haha.
Anyway Adiba! Dah siap belum 50 fakta aku tu? *kenyitcomel*

AliahDini

No comments: