Jun 5, 2012

#202 Sunway Pyramid


Heeeey ya'll. So, aku tak cerita lagi kan aku pergi rumah nenek aku hari tu? Tak, aku tak cerita lagi aku tau haha. Nampak? Banyak benda nak diceritakan tau takyuu olls -...- Anyway, last Saturday aku pergi rumah nenek aku on my father's side. Thanks to mama omeey sebab bagi aku stay sampai malam <3 So, hari tu kan cuti agong keputeraan blablabla, kitaorang ni sibuk nak pergi jenjalan. Lepas dah makan kat LasVacas, kitaorang singgah rumah nenek aku tu kejap, jumpa-2 apa semua, then keluar balik, pergi Sunway Pyramid. Sigh. Dalam otak aku byk sangat nak beli, duit pun dah hadeee kat tangan tu ha! Tapi, aku just window-shopping and jalan-2 as if I got nothing to buy -.- Dah kat depan kedai Varsity Jacket dah! Tapi tak,
aku tak terambik pun baju tu..... Sedih kan? Then, my Angah, yg kat dlm gmbr tu, pun layan lah aku. Masuk Cotton On lah, Body Shop lah, Topshop lah, and semua lah! Except for satu kedai, Forever 21. Sbb aku dah janji dgn diri aku, takkan masuk kedai tu selagi belum kurus (Y) So aku berjaya tahan nafsu aku utk TAK masuk kedai tu. Hihihi. Then sampai rumah nenek aku, makan-2 apa semua. Tunggu maksu datang dengan Widad and all. Then aku balik. Hohoho, best jugak lah, sebab kadang-2 jumpa kan? Hmm :)

AliahDini

No comments: