Jun 10, 2012

#208 Mine, forever.


Gerak dari Kuantan dalam area pukul 11 macam tu. Masuk je kereta terus adik aku tido. Then aku dgn rasa bertimband-rasa nya, tak tido la...semata-2 utk menemani mamaomeyy aku daripada tido. Kitaorang borak-2 apa semua, singgah Lanchang, then jalan lagi, borak-2, then sampai Genting Sempah, stop kejap buat susu adik omey aku, then jalan balik, then dah terus sampai tol Gombak. First time, balik KL tak tido --''
Tapi aku sempat terlelap, hihi. Apa-2 hal pun, snap photo of course la sempaaaat kan. 
So ni la adik aku, adik kesayangan aku. Walaupun aku selalu marah budak omey ni, tapi itu tak bermakna kau boleh sesuka hati je nak pukul, marah, tengking atau suruh dia macam-2. Kalau dia menangis, orang pertama yg dia akan mengadu ialah aku dan mama aku. So kalau dia sebut kau, memang siap-sedia kan je la diri tu utk rasa buku lima masak lemak cili api aku, okay? Chow.

AliahDini

No comments: