Jun 3, 2012

#199 Oh! Terlupa :/


Aku ada cerita tak kat yuu olls yg aku pergi Putrajaya hari tu? Belum kan? Aku tau belum sebab takde gmbr sepupu aku yg sebijik muka dgn aku ni. So maknanya aku belum post pasal benda ni lagi K AKU START CERITA SEKARANG. Anyway, muka kitaorang nmpk seiras kat sini kan? Mcm adik beradik pulak dah haha :D So, meh sini meh aku cerita kat yuu olls yg, aku pergi Putrajaya hari tu. Saje, jalan-2, masa 1st June tu. Celebrate lha sangat en haha. But, thanks to mama omeyy iteeeew bawak pergi jenjalan walaupun dia memang penat :') Thanks mama. Ya, memang cerita lama, tapi aku saje nak cerita balik sbb on that day aku malas nak update .__________.'' haha. K, then, sebenarnya nak cerita pasal benda ni. Jap.
Sebelum saya pergi Putrajaya tu, saya lalu lha depan taman yg awk selalu lepak tu. Then nampak awk. Saya cakap kat mama, saya nampak awk. Then mama terus park the car kat tepi tu, semata-mata nak tgk awk. Hahaha, awk tengah main basketball <3 Sumpah hot gila. Awk selalu pakai baju warna hitam, kenapa?
Suka waktu awk bajet hot tu, sbb awk tak perasan ada orang tgh tgk awk kan? Hihihi <3 
Budak gedik ni rindu kat awk. Banyak banyak, hihi ^-^v

AliahDini

No comments: