Jun 12, 2012

#209 Tadi...

You lighten up my day, and never fail to do it.


Amboi, bermadah pulaaak malam-2 cenggini. Hihihi, lama pulak tak update. Hahaha! Yeah, even just beberapa hari, rasa lama pulak tak update. Anyway, byk pulaaaaaak la benda yg berlaku. Jom, kita cerita satu persatu okay?

1. Piqa dapat bercakap dgn awk semalam. Hmm, untung leeew dia. Berborak pulak dengan awk dekat library tu. Nak tunggu awk punya pasal, Ninie and saya sanggup tak makan. Jenuh jugak la kitaorang tunggu bawah matahari terik tu. Tapi takpe, crush punya pasal. Rupa-rupanya, awk tak muncul-2 jugak. Atoto T.T
Takpe lagi, mungkin takde rezeki nak jumpa kan? Hihihi, tapi, waktu petang, dapat jugak nampak awk.
Pakai baju hitam, lepak dgn geng-2 awk kat taman. Atotototo, kat situ jugak saya cair *melts*

2. sambung ayat di atas. Tadi...saya buat latihan SEGAK masa PJ. Tapi rasanya penimbang tu macam menipu tau. I mean bukanla menipu, rosak agaknya hoho. Sebab turun tu banyak sangat, menipu bebeno ~
Then, bunyi loceng waktu rehat. Kitaorang pun keluar la dari bilik/stor sukan and menuju ke koperasi. Masa dah depan bilik SPBT tu, nampak geng awk. Saya and Meza pun melencong la ke kiri, while the others terus je jalan. Saya ingat awk dgn diaorang, macam agak lega la jugak. TAPI RUPANYA TAK. AWK DENGAN GENG AWK YANG SETENGAH LAGI TU tengah berjalan menuju ke arah kitaorang.

Ehm, ngaaaaum gitu. Haha

Mula-2 tak perasan awk lagi, sebab semua tinggi-2 kat situ. Saya dah tak pandang depan dah, takut punya pasal. Member-2 saya semua tahan je nafas. Hahaha, tgk! Saya punya crush, diaorang pun terbabit sama haha. Then saya lalu sebelah awk, masa tu adalah detik........yg sgt menakutkan haha.
Ehm, lepas tu kitaorg semua menghembuskan nafas sekuatnya haha! Nik, Tengku, Ninie, and saya pun macam....tak tau nak explain lagu mana ho'aloh haha. Then Tengku cakap, yg mula-2 awk tgh cakap dgn member awk, then awk nampak saya terus awk cover. Bajet hot letteeeew. Awk tak payah buat apa-2 la, saya takkan pandang awk bila awk kat depan saya :') Jangan risau, okay?
Lepas tu, Piqa nak hantar borang karangan 1Malaysia tu. Dia ajak Tengku, tapi saya pun apa lagi, sukarela lah nak ikut haha (Y) Awk nak lepak kat luar, sbb mungkin dlm kelas panas. Then awk nampak saya, terus awk masuk kelas. Sorry la, saya terpaksa okay? Tangga sebelah sana tak boleh guna :'/ So terpaksa lalu depan kelas awk. Saya pun taknak. Sebelum turun tangga, sempat lagi saya menjeling ke kelas awk. Tup-2, nampak member awk, tgh menjeling ke saya jugak sambil gelak-2. 

DOH BAKPE PANDANG AKU IKUT TINGKAP CENGGITU NYE? SEPAK KANG.

Dah stamp apa semua, nak naik balik ke kelas, tgk-2 awk duduk kat belakang sebelah pintu. Atototo T.T Takdelaaah! Jangan risau okay? Saya takkan fikir bukan-2. Mungkin kelas awk panas, so mungkin dengan cara duduk kat belakang tu awk dapat angin dari luar.
Tapi.....awk dah tau saya nak naik kenapa duduk kat situ jugak? Sorry la, saya tak boleh tak tengok awk.
Dan awk pun tau tu. Takpela, saya faham. Saya tak cantik, and tak layak pun nak fikir yg awk akan suka kat saya balik :') Takpe, saya sedar diri, jangan risau okay? :')

AliahDini

No comments: