Apr 13, 2012

#179 If it's your SH** THEN PICK IT UP


Saya tak tau kenapa , tapi saya rasa macam Putra Perdana adalah tempat yang boleh saya katakan boleh membuat saya gembira :') Susah , nak jumpa orang sebaik dan sejahat di Putra Perdana okaaay ?
Saya bersyukur ke hadrat Ilahi , sebab dapat peluang utk tebus balik kesalahan saya dulu :') sediyh jugak bila fikir kan balik , but , life must go on , right ? Hmmph , dah menyampah dengan orang-2 kat bandar ni .
SEMUANYA FAKE ! :'(
Like omg , I just can't believe it . K , mentang-2 dapat cucu baru , lupa la kan , kita kat sini kan ?
Yes , aku nak bagi kau terasa sikit . Alia bahagia kat sini , and alia bersyukur ______ dah tak kacau . But tolong la jangan layan alia as if I'm like a-sort-of-barbie doll for you ! I've got feelings , okay ? 
And yet you can just betray me like that . WhattheFUDGE ? UNFAIR !
Tapi , kau kisah apa kan ? Bukannya kau tau pung mende aku merapu ni kan ?
So what ? At least takde orang nak baca . Apehal ?! Kisah ?! Godie la kau . Perangai cam sial , harap je pergi masjid . Bawak sekali perangai buruk kau tu masuk kubur . Agong kan sangat lagi la menantu kau tuh .
Cam hareeeeeeeeem jeh . SHUIIT SANGEEET . *mata ke atas tangan di bahu*

AliahDini

No comments: