Apr 13, 2012

#178 Burung Hantu


Otak saya jadi blank bila awk muncul , hati saya berdegup laju bila kita bertembung , peluh seram sejuk mula datang , dan butterflies in my stomach won't stop .
Awk ! Awk tau tak , tadi kan , ada matpet kacau saya taaau . Saya jalan kaki pergi sekolah , lepas tu diaorang kacau-2 saya , awk . Awk ! Kenapa berdiri je kat situ ?! Saya tgh ckp dgn awk ni , jgn la berborak dgn kawan awk ! Awk !!
Lupa . Saya cakap dlm otak saya , lagi . Kan ? -_______-;; Nevermind , so tadi mama ambik saya dari sekolah . Saya tunjuk kat dia awk yang mana . Tapi awk dah menghala ke Dahlia Apartment . Mama sanggup pusing lalu ikut sekolah rendah semata-2 nak tgk muka orang yang dah rampas hati saya .
Hahaha , omeeey la mama ni . Pastu tadi mama datang sekolah tau ? Hikhokhik , kacau saya masa tgh rehat .
Mama nak pergi ofis , nak mintak cop apa ntah . Pindah sekolah kott ? HAHAHA ! 
Tak lah , gurau je . Saje gertak ;)

AliahDini

No comments: