Apr 2, 2012

#168 Awak - orang yang cairkan hati saya


Awak ! Saya terserempak dgn awk tadi . Awk penat ye ? Main sukan kuat sgt , smpai nampak tough dah badan awk . Tali kasut awk cantik <3 Lps tu kita bertembung depan bilik tayangan . Mula-2 saya dari bilik guru tu dah perasan dah kawan-2 sekelas awk turun pergi library . Lps tu saya tgk-2 awk takde lagi .
Then saya mcm tenangkan la diri saya kan , 'takpela , takde rezeki nak jumpa..' 
Tuptup kita terserempak . Awk tgh bercakap dgn budak kelas saya . Awk , awk tau tak ? 
Betapa gembiranya saya masa tu ? Awk pandang saya , seolah-2 awk dah macam syak yg saya ni suka kat awk . Perhimpunan pun ! Awk mesti akan pandang tempat saya . Kenapa , awk ? 
Awk tak selesa eh , saya stalk awk macam tu ? 
Sorry , I can't do anything about it . 

The one who madly inlove with you right now ,
AliahDini

2 comments:

AdwyhAli said...

sweet~ sabarlah :) saya pung pernah rasa cenggitu

Aliah Dini said...

Hihihhi <3 :'D