Apr 5, 2012

#170 Hari yang .... suam-2 kuku . #amboi


Nak tau tak kenapa hari ni macam ... dull je ? Entah , bagi aku macam , suam je semua . Tak panas , tak sejuk . Suam-2 . Ye la , ramai yang pergi bola baling la , bola sepak la ... Entah , rasa sunyi class pun ada .
Dia pun takde hari ni , pergi tournament bola baling kat Nilai . Alololo , mesti penat kan ? So esok confirm la jugak tak datang :'/ Winduuuu nya :'( Pagi tadi nampak sekali je dia , tu pun dia rush so sekelip mata je dapat tengok dia :'/ Omona , acano ni ha ?
So , hari ni ... catat sejarah aku utk hari ni , aku langgar peraturan . Pergi beli air kat kantin masa last period . Adiba bengang je kat aku sebab innocent sangat . Ye la , mana tak nya ? Kat Sri Aman , kitaorang tak dibenarkan langsung okaay pergi beli-2 air waktu sesi persekolahan ? Sediyh tau ? Tuhan je tau :'D
Then pagi tadi , 2 cikgu tak masuk . Haah , memang syiook sangat kott , bawak buku teks berat-2 tapi cikgu tak masuk :'D Sukaaaaaaaaa sangat-2 :'D
Anyway , best tak lagu Ailee - Heaven ni ? Mp3 kat blog aku ni ha :D First time dengar , meremang bulu roma den ! Taeyang , tapi versi perempuan ;)