Oct 15, 2012

#271 Birthday Celebration :)

Sudah menjadi kebiasaan bagi keluarga Abah aku untuk menyambut sambutan hari lahir untuk tiga orang sekaligus, iaitu abah aku (26 September), aku (1 Oktober) and Paksu aku (5 Oktober). Tapi kami sambut agak lewat sikit memandangkan ramai yang sibuk dengan hal sendiri. #AyatSPMkatanya Jadi kami tetapkan tarikh SEMALAM, sebagai tarikh rasmi untuk menyambut acara sambutan ini. Amboi ayat aku BHAHAHAHAHHA taknak kalah! Padahal cerita dia simple je. Aku pergi rumah nenek aku, untuk sambut harilahir kami bertiga. Tu je! HAHAHAHAHHAHA KBAI. 


Tadaaaaaaaaaa~ Alololo comelnya aku kat tengah-2 tu haha xD Belah kiri aku, abah aku. Abah say cheese! Belah kanan aku, Paksu aku :) Yang depan kitaorang tu apa? Cuba teka?
.
.
.
Pandai! Keeeeeek! HAHAHAHAHAHAHAA APAHAL AKU HARI NI?
Nak tengok ke kek dia? Tak payah lah. Malas nak upload.......


Tapii upload jugak BHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAHA sakaaaaainya Aliaaaaaah xDDD

Okaylah okaylah. Enough of the craziness. Alia kann? Sentiasa highhh in sugaaar babeh :p 'cause of what? 'Cause I'm cool liddat okay okay enough enough! Huh! Penat bercakap haha xD So.... mesti korang tertunggu-2 something kann?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apa hadiah aku?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jengjeng, jeng jeng jeeeeeeeng~
.
.
.
.
.
.
.



*senyum sinis* Feel freaking awesome now. Thanks you guys...
AKHIRNYA ada HANDPHONE TOUCH.
AKHIRNYA ada WHATSAPP.
AKHIRNYA ada INSTAGRAM.
AKHIRNYA boleh update twitter dari phone.
AKHIRNYA OF HANDPHONE KEYPAD AKU. Eh eh tak tak tak berakhir lagi henfon tu.
Aku.....sayang. Segala jenis kenangan, henfon nii sentiasa berada di sisi aku.... Will never leave you out, Nokia X2-01 :')


Ngeeee~ :')



AliahDini

No comments: