Oct 4, 2012

#266 HIHIHI *tutup muka dgn bantal*


ALOLOLO OMEYNYA AKU, MENYELIT BAJET KECIK KAT SEBELAH ABG NUAR TUUU~ AHAHAHAHAHA Okay okay dengarlah aku nak cerita nii kejaaaaap! xD

Masa ni kami semua balik ke Kuantan. Ingatkan aku ada post pasal " Abg Boy's Wedding Reception " tu kan? Hihihi! Di situ hanyalah gambar-2 yg diupload daripada henfon aku.....which is....sikit je sebenarnya. Lagipun aku banyak menceritakan soal aku hang out dengan sepupu-2 terhebat aku kan? Hihihi sorry la~ So this is the real thing. I mean, ni antara keluarga kami yang besar jugak. Lah. HAHAHA WHAT AM I SAYING. OKAY OKAY HAHAHAHAHA

Ramai yang nak tangkap sebelah Abg Nuar~ But I got the chance to do so.... tu yang menyelit jugak sebelah dia tu! Selalunya dia sibuk, takde masa nak jumpa dia :( Then tuptup dia muncul kat majlis tu! Siapa tak sorak kan? xD Hahahaha :D Okayokayoverlahpulaokayokay

Tak biasalah signature baru. Nak kekal yg lama lah. Kekal.... #Eh?


AliahDini

No comments: