Oct 11, 2012

#269 Ku bersumpah harap kita mati pun bersama :')


Ada hikmah sebenarnya, kita keluar hari tu. Ada hikmah sebenarnya, kita meluangkan masa bersama-2 macam orang gila hari tu. Ada hikmah sebenarnya, aku tangkap gambar nii. Ada hikmah sebenarnya, kita bersuka ria hari tu.... Seolah-olah macam drama filem kau tahu? Mula shot pengambaran kegembiraan...Lepas tu...bertukar kesedihan.... 
Bayla, harap kau tahu kami semua di sini menanti engkau. Menanti.....untuk kau kembali sembuh. Untuk kau kembali normal. Untuk kau kembali macam biasa. Seperti dahulu kala. Bie, aku rindu kau. Sangat-2 :') Aku rindu. Aku minta maaf, masa pergi melawat kau hari tu, aku menangis depan kau. Kau pandang aku, kau pun turut serta menitiskan air mata. Aku minta maaf bie, aku tak tahan. Aku tak sanggup...tengok kau menghadapi semua nii. I was trying to cheer you up, was trying to hold myself back....but then again I failed. Failed to control my emotions, and just failed to make you smile. Aku minta maaf ya, sayang? :')
Harap kau tahu, aku menunggu kau di sini, bie. Aku menunggu..... :') Dan terus menunggu. Aku memang suka tunggu orang, kann? :')


AliahDini

No comments: