Oct 2, 2012

#265 Nak sangat.


Kalau aku ada bilik aku sendiri, aku nak touch-up dia sampai jadi macam nii. Aku suka suasana malap, lampu tak terang sangat....the place wherever I can just....castle in the air~ Hope my dreams will came true. Seriously I'm just in love. With the bed, the surrounding of my room, and stuff I love. Aku takkan tampal gambar-2 artis wallpaper besar macam tu. Tapi aku akan print gmbr banyak-2, tampal sebesar wallpaper tu. Gambar siapa?

Gambar semua oranglah. :') Semua orang yg memberi kenangan kepada aku. Semua orang yg ada maksudnya sendiri. Semua orang........ Semua orang.
You owe me a birthday wish. I'm still waiting here like a fool, expecting something extraordinary....from you. 
Taknak ah MaplePie. GangsterComel. Forever will be.

xoxo
-GangsterComel-

No comments: