Aug 16, 2012

#255 Hari Raya?


Nampak tak gambar kat atas tu cakap apa? Selamat Hari Raya? Ha? Kenapa tiba-2 cakap pasal raya ni? Ha tu la, korang yg tak puasa niii, meh sini pukk sikit! >.< Hahaha! Kita dah menyambut......
.
.
.
.
.
.
.
*fikir jap*
.
.
.

.
.
28 Ramadhan kan? Sedar tak sedar, cepat je masa berlalu kan? Sedih pun ada, sebab? Ramadhan dah nak pergi tinggalkan kita. Bulan yg penuh keberkatan nak tinggalkan kita. Entah kita ada ke tidak tahun depan, diri sendiri pun buntu. Sebab? Tak tahu jawapannya. Pandai. Dah tau tu? Hargailah masa-2 yg ada skrg. Hmm :') Sedihlah. Hari ni, I mean, semalam. Sejam yg lepas, hari Rabu kan? -_- Kitaorang last puasa kat sekolah. Cikgu buat Majlis Khatam Quran :) Gentle aku cakap, aku tak teringat pun yg semalam last day sekolah. Hmm :) So lepas ni kena balik macam biasa la kan? :( Okay part tu tak berapa menyeronokkan haha. Tapi aku bersyukur, sebab kat Sri Aman dulu, kitaorang kena balik pukul berapa?

2pm, tiap-2 hari kecual hari Jumaat. Sedih, kan? Sekolah Berprestasi Tinggi katanya :') Hahaha, tapi budak-2 Sri Aman, tak kiralah aku kat mana sekalipun, korang sentiasa akan berada dalam fikiran aku :') Korang tu je, tak tau, kan? Hmph :')

So apa lagi nak cakaaaaaaaaaaap? Salam Ramadhan dah lepas, Salam Aidilfitri pulak menyusuli. Amboi ayat taknak sastera lagi alia? Hahaha! Okaylah. Lepas ni tunggu je lah, post panjang lebar soal Hari Raya seminggu aku tu, okay? Hikhik.


AliahDini

No comments: