Aug 10, 2012

#252 *meraung sekuat hati*


Abah, alia cakap dah kan? Well, my twittah is really information-able. Tak pernah dengar kan? Information-able. Ni perkataan baru kerajaan buat. Okay tipu je wkwkwk lol 
Untungla siapa bukan batch '96. Lepas aku baca ni je kan I was like....












































Bak kata Yuna, 'Ini tidak adil, tidak adil bagiku....' Tak, ini tidak adil bagi kami. Tak adil tak adil tak adil! *hentak-2 kepala kat dinding*
Punyalah aku tak sabar nak ambik lesen kereta, nak drift pergi sekolah tahun depan, ternyata impian aku musnah, hancur lebur, macam kapas berterbangan di angkasa #ewah. Kenapa. Kenapa. Kenapa 21? Aduuuuh, lambat lagi la aku nak bawak mama aku pergi jalan-2, ye? Terima kasih, kerajaan. Memang membakarkan semangat aku utk ambik SPM tahun depan. Terima kasih sangat-2. 
Puuuuih.



AliahDini

No comments: