Aug 13, 2012

#254 Jelajah 1Selangor


Peek-A-Boo. Cakkk! Itew tau, awk rindu kita ennnnnn. Hmph, cakap je lah jangan nak sorok kat belakang bantal tuh :p Hahaha weh weh weh korang! Assalamualaikum :)
K, nak cerita ni. Hampir setiap minggu, aku busy. Keluar sana-sini. Rasanya, takde satu hari Sabtu, atau Ahad, yang aku duduk kat rumah bangun lambat ke apa. So hari Sabtu and Ahad baru-2 ni jadual aku pack gila. Keluar pagi, balik petang, itu adalah normal. K, hari Sabtu tu aku pergi Sunway Pyramid. Pukul 9:30am dah terpacak depan singa tuh. Auuum. 


Ni, mak sedara aku. Aku panggil dia Mak Besar. Tapi dia kecik je. HAHAHA K K PROMOTE PULAK. HAHAHA! So like, yeah. Auuum. Apa aku ni haha k bai k

Okay so tadi hari Sabtu. Ni hari Ahad pulak, which is, semalam.
Aku, kakcik, Bella, and maklong, pergi dari utara, ke selatan, dari timur, ke barat. Gila kan? Tapi apa-2 hal, sebelum kitaorang keluar apa semua, ofkoz laaaaaaah, sempat posing dulu dengan kakcik diva aku nih. Hahaha


Mula-2 pergi PKNS Shah Alam dulu. Jenjalan kat situ beli baju raya Bella apa semua. Hahaha, sempaaaaaaaaatnya, menangkap gambar diri sendiri. Jangan risau lah. 


Menunggu ke Bella menukar bajunya :) Hihihi, saya memang suka menunggu orang, tak gitu? Ahaks. Janganlah terasa kata ko K BAI PASTU APA? HAHAHA alia alia -_-
Then pergi Jaya Jusco AEON kat Klang pulak. Dari Shah Alam, pergi Klang. Okay takpe. Rilek lagi. Tengok baju dalam Cotton On, sabar je :) Sebab apa? Sebab takde duuuuuuuuuuuuit. 2 for RM75. Sabar je aku :') Okay then after that, masuk PADINI. Hihi, dapat la kasut satu. 30 hengget. Comel sangat. Nak tengok?


Comel kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Hihihihi kbai. Pastu apa? Pastu, dari Klang ni ha, kitaroang pergi pasar bunga kat Bangsar pulak! Ya Allah, dari Shah Alam, ke Klang, ke Bangsar, KL. Gilos kan kami hakhak. Oh, pastu bila masuk je dalam kedai bunga, kakcik terus bawak kitaorang ke satu tempat ni, tempat tu sejuuuuk sangat, sebab dia simpan semua bunga-2 kat situ. Masuk je, segar otak aku. Fresh dengan bau bunga-bungaan. Bunga Baby Breathe pun ada :') Dah macam dalam Love Rain pulak haha. K perasan jadi Yoona jap haha


SHHH DIAM DIAM DIAM AKU TAU GAMBAR TAK CANTIK BUT STILL DIAM JEH. Ugh -_- Gambar aku dengan Baby Breathe ada dalam henfon kakcik. Nanti kita ramai-2 tunggu dia upload k? Hikhik. So, sape Bella ni? Dari tadi dok sebut tapi gambar tak keluar-2 jugak! Hihi, nama dia sebenarnya Nabila. Tapi aku shortform panggil dia Bella je. So ni la Bella, dia tak suka bergambar. Pemalu kata ko. Walaupun kami berbeza tapi dia tetap bie aku haha


Sorry Bellaaaaaaaaaaaaa! Letak gambar kau kat sini. Hikhik, budak Shahputra nih. Diam sikit. Bakal Nurse kata ko. Hahaha! Patutnya dia ada kelas hari ni, tapi dibatalkan pulak. Hmm :') Pastu apa eh? Oh, pastu kitaorang pergi Giant, Kelana Jaya. Bella beli baju lagi. Hayoo shopping sakan!

So? Carta aliran dia seolah-2 macam ni.

Shah Alam -> Klang -> Kuala Lumpur -> Kelana Jaya -> Puchong

Hambek kau. Hmm :'D Pastu barulah balik. Ingatkan nak ikut pergi Bazaar Ramadhan, tapi mama suruh tolong dia kat dapur sebab Aunty Noni dah nak sampai. Ha? Sape pulak Aunty Noni ni? Oh Aunty Noni kawan  lama mak bapak aku, dia datang berbuka kat rumah aku semalam. Hikhik, aunty Noni! Bangga tak nama anda naik kat sini? Haha :D
So, macam, tu je lah cerita dia kbaaaaaaaaaaaaaai. Haha, so now what? Tunggu raya je lah, k? hikhik

AliahDini

No comments: