Aug 7, 2012

#250 Ujian Bulanan 2, esok.


Esok 8 August kan? Dan esok jugaklah secara rasminya pelajar tingkatan 2 dan 4 akan menduduki peperiksaan Ujian Bulanan 2. Aduh, exam lagi? Siapa suka exam, angkat tangan sikit? -.- K, semua pelajar tak suka exam. Tambahan pula #amboi , folio Prinsip Akaun yang harus dilaksanakan katanya. Bila aku fikir semua sekali dalam otak, tu yang habis satu bekas coklat tu. Stress, tahu, stress? Siapa tak? Oh yea, untung pelajar form 5, takde exam apa-2 sebelum raya. They have to get ready untuk trial je. Amacam? Cuak tak? Hahaha. K, k. Jahatnya alia gelakkan diaorang. Next year akuuuu pulaaaaak D; 
K, takpe. Just nak ucapkan Selamat Menyambut Exam. Aku harap dengan apa yang aku study and fokus sewaktu pembelajaran, dapat digunakan sebaik mungkin dalam peperiksaan nanti.
Cikgu cakap kalau tak tau tembak je. Sebab ada sikiiiiiit soalan macam tingkatan 5 keluar.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Aku dah siap sedia dengan senapang gua. Uolls?

AliahDini

No comments: