Aug 10, 2012

#253 Kamal Adli tweet aku?


Tengok tajuk pun macam gempak je kan? Hahaha, k k meh sini aku cerita. Hari tu, EH! Buat apa nak cakap hari, nampak tarikh kat situ kan -____- Ha pada 9 Ogos tu, aku stay up. Kononnya nak study pukul 3 pagi dengan Nuratika anak Sumli terhebat, Nazirah, Adiba Mas Diana, and Tengku. Aku tau aku mempunyai satu keburukan iaitu bila dah tidur, memang konfem tak sedar apa. So hari tu aku cadang nak stay up. Sebab aku tau aku tak boleh nak bangun pukul 3 pagi. Jadiiii, dalam pukul 2 pagi cenggitu, aku pun tweet la abg Kamal Adli kita. Tak kenal? Pergi search google cepat! Aku tunggu nih, cepat!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
Dah search dah?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ha? Hero yang berlakon filem Gerimis Mengundang tu? YA TEPAT SEKALI! Dia tu lah. So anyhow, dah lamaaaaaa lepas tu, dia tweet aku balik. Pergh, bangga tahap gaban, maklumla, first time tweet-mweet dengan artis, kata ko :( Cerita kat mak aku, seronok sakan dia haha 
Hmm, so apa lagi? Tu je lah. Anyway, thanks Aki, kejut aku pukul 4:45am semalam. Aku tipu sebenarnya, aku tengah tido time tu. Tapi aku tau nanti mesti kau cakap 'Sorry menyusahkan' terus aku cakap aku dah bangun. Hahaha, terima kasih! Disebabkan anda, saya telah menyediakan hidangan sahur yang serba lengkap pagi tadi :'D Bangga tak? Bangga kennn. K, tepuk la tangan sikit.


*puk puk puk* 


Okaylah, byebye. Hihi


AliahDini

No comments: