Feb 14, 2013

#288 ColoursInHijab :)

Assalamualaikuuuuuuuuuuuuum :) So. Uhm. Macam ni cerita dia...

Aku ada follow satu onlineshopping ni, namanya @coloursinhijab :) Sounds like jual-2 tudung kan? But then bila aku bukak, and scroll apa semua, rupanya bukannya jual tudung...but for people in hijab to be fashionable as well! Mostly are watches, and.......well watches. Kshutuphaha

So kalau korang nak beli jugak, you just go to her acc tuu. Actually aku dah lama dah follow dia... Then everytime they spammed my timeline, aku rileeeeek je. Sabar lagi. Windowshopping je la dulu...

Then tetiba dia upload satu gambar... RM25, with free postage. AKU PUN APA LAGI. SABAR AKU ADA LIMIT GAK KAN? GUA DAH USHA BAIK PUNYA..... Ada yg RM60 lah, RM30 lah.... ( Biasa la kan, yg lawa + awesome pastinya mahal -.- Bebal pergi tengok mahal tu kenapa kan? -.- ) 

Aku dah order dua hari lepas, and hari ni dah dapat :) Hihihi. Aku dah standby dah sebenarnya. Tuptup sebuah van muncul di hadapan rumahku~ Hahaha. sign dah apa semua. Then inilah hasilnya....:



Rasa sayang nak buka pun ada haha



And.... this is what I bought :)

Bonjour, my name is Aliah Dini. Bon Voyage my dear friends! *cakap pelat R, ikut orang perancis mcm uolls yg pelat r tu kbaimuah*



Love, Dini

No comments: