Sep 5, 2012

#260 Day 3. Colmar Tropicale.

Colmar Tropicale, A French-Themed Resort. Tipulah kalau pembaca yang membaca ni tak pernah dengar nama resort yang terkenal ni. Kalau tak pernah, korang google je lah ye? Hee~ Okay, so kami tiga beranak bercuti di Colmar Tropicale. Mama cakap, kita lari dari realiti, berehat sekejap, then baru masuk balik alam sebenar. Last aku pergi Colmar, masa aku darjah 2. Masa tu pergi bertiga jugak, tapi dengan orang lain. :') Sampai sekarang aku ingat, suasana masa tu. Tapi masa tu aku kecik, so tak faham apa lagi. Sekarang ni, barulah aku faham. Apa erti ketenangan bila kat sana. Hee~ :') Banyak kenangan, banyak sangat. Somehow it's reminisce a bit of my memories. Deep carved in my heart. :') 




First of all, I would like to apologies, TO ALL OF YOU, LITTLE READERS, because of my photo's quality! I just used my phone, obviously not as SMART as yours, but.......phone tu sangat berjasa pada ai, okay? Jangan kutuk-2 naaa? Heee~ So, inilah tempatnya. Inilah Colmar Tropicalenya. Selamat datang, saya ucapkan. :')




Okay, gambar ni time ontheway sebenarnya. Time tengah naik bukit. Tapi aku gedik jugak nak letak gambar ni. So? Biarlah. Blog aku kann? Hahaha :D Terasa? Memang tujukan utk kau pun. -.-




JAJANGGG! Dah sampai bilik. Auum gitu. Sampai-2 apa semua tu, kitaorang pun keluar lah. Pergi jalan-2. Then suddenly, ada performance kat situ. Jap jap...




Entah. Aku pun tak tau. I just guess it was Russian dancers. So, yeah~ Hahaha k tak tau apa nak cakap. So like, yeah! Then, PHOTOSHOOT TIMEEEEE. HAHAHA. 




Boleh jadi model dah? Heee~





Yang gempaknya, adik aku pun sangat membantu dari segi photogenicnya! Hahaha tengok tuu gambar-2 dia :3 Semua dah macam kakak dia kann? Bagus adik bagus, keep up! :D







 Dah tangkap gambar apa semua, tiba masa lah utk makan. Nampak gambar kat atas tu? Hmm, waktu tu, ingatkan gerimis hujan je, rupanya terus hujan! Order homemade pizza and hot chocolate...Pergh~ Mantap. Drinking hot chocolate while raining probably....one of the best moment ever. This is my favorite part actually. Favorite of all! Alright, next? Hmm......photoshoot lagi mungkin? Hahaha~





Twilight moments. Thank you mama, semua gambar yg mama tangkap, semua cantik. Well uhm, one photo contains thousands meaning. Madly in love with the memories.






 Photoshoot kaw-2 punya~ Hee~ I'm in love with this place :')




Then tangkap gambar dengan swan blkg tu. Then main kereta-2 dgn adik aku. Kanak-2 Ribena? Ye aku tahu. Kau hado cenggitu? Takde senyap k? :D




 Habis tangkap gambar apa semua, tiba masa utk balik. Tapi kitaorang singgah kat zoo mini diaorang dulu, tengok-2, pegang-2, then baru balik! Macam omeyy je aku dgn keldai tu kann? K, aku tau tak tapi saje perasan haha :'p




 Ehmp, adik aku nampak permainan, apa lagi? SERBU terus! Tgk muka penat aku, tapi adik kesayangan punya pasal, layan jugak la~ K, aku mengaku, aku pun jugak xD HAHAHA K DIAM. NEXT? DAH HABIS DAAAAAH~




Ni time dah sampai Puchong. Muka penat, sakai, and tak sabar nak tido. Macam tu lah. Hmm. So macam...tu je lah ceritanya. Panjang sangat, tu yg lambat update. Sorry yeah? Hee~ Enjoy reading. Kalau ada nak baca lah. Sorry ayat aku tunggang langgang, tengah tak sihat nii :') Okayokaybaaaaaaaaaaaaaaaaai! :D




Bukti aku pernah jejak di sini. Mama, hope sangat mama dapat bawak kitaorang ke sini lagi sekali. Sejujurnya, memang alia suka sangat tempat ni. :') Okaybye <3




AliahDini

No comments: