Sep 1, 2012

#259 Day 2.


So tadi kita cerita pasal raya di Pahang. Aku pun tak tahu lah kenapa sikit sangat gambar kat sana. Rasanya macam banyak gila gambar yg telah diambil! Tapi takpe, kita tetap teruskan cerita ni. So after beraya di Pahang, mama and mak sedara aku semua pakat ramai-2 nak balik....RAUUUUUB! Okay, ini adalah saat yg paling gembira bila mama aku buat keputusan secara mengejut sebegini haha. Sebab apa? Sebab kitaorang semua sukaaaaaaaaaaaaaaa balik kampung! :D Tapi kitaorang tido satu malam je :(


But before naik rumah Aki Pak Teh, kitaorang singgah rumah Angah Mail dulu. Dia semakin pulih, daripada penyakit serangan jantung dia :') Senang sangat hati aku bila dia dah boleh bercakap, and makan, macam orang biasa! :)
Mintak maaf yea? Aku takde gambar masa kat Raub, gmbr masa ontheway balik ada lah... Pun boleh lah eh? Hee~


Haaa, tengok adik aku tu! Comel je dia pegang baby Mak Tengah aku. Heee~ Serious aku suka gambar kedua tu! Comel sangat muka dia :'D Heee~


Baju polcadot tu nama dia Syasya! Ceeeh, dikepit 2 hero malaya kata ko~ Serious aku cakap, aku tak berhenti gelak bila tengok gambar pertama tu. *gelak sekuat hati * Okay dah.

Next.....Colmar....Tropicale. Nantikan yea? :) Janganlah tukar siaran lagi!


AliahDini

No comments: