May 31, 2012

#195 Khas untuk Shaffieq! (;

*click pada gmbr utk size lebih menyerlah ^

Tipu ah kalau yuu olls yg baca niy tak kenal budak niy. Hahaha, memang pun :3 Tak kenal ke? Meh meh, meh sini Mak Jemah ni kenalkan. Nama dia ni Syaffieq. Dah tu je kbye.
HAHAHA TAK LA. Gurau je. Nama tu betul dah. Aku bagitau je la pasal dia ni secara ringkas eyh. Takyah la sampai hobby budak kiut miut ni nak i olls kena letak jugak kaaan ~ So, Syaffieq ni aku kenal dia melalui twitter. Haaaa, tu la twitter dia. Haah, yg atas ni. Hoho ~ Waktu aku tgh syioook dok stalk dia punya twitter, tetibe dia IM aku kat facebook. Nampak tak, permainan dia kat situ haha *keningkening*
So, aku pun apa lagi, datang peramah aku ni, memang berborak sampai tak sedar dunia la kan. Haha, takdela. Bukannya nak promote si Shaffieq niy, tapi just nak cakap yg ~ social network boleh merapatkan lagi hubungan silaturahim #amboi . So, tak semestinya remaja online apa semua, tak bersebab. Especially budak terlebiyh matang macam aku ni kan ha ~ buat benda mesti bersebab. Sebab-2 dia ni leeew. Ha, dah jadi kawan. Dulu aku perasan jugak ke Syaffieq niy, sebab dia selalu lepak dgn Aizat, Chipsmore si Wieya tuw <3 Tapi tak pernah bertegur! Perasan-2 gituw je leeeew. Mak Jemah pemalu okay, malu-2 kucing kata ko ~ Haa, so. Tu je lhaaa cerita nya eyh. Panjang pulakk nya lha post niy haha. Sorry Shaffieq, panjang plakk la post utk kau ni haha. Anyways, nanti bukak sekolah jgn la tak tegur aku! Tegur je la mcm biasa, aku ni gila-2 jugakk okay? 4PA memang hebat, tapi 4PD memang terbaaaaaek <3

AliahDini 

No comments: