May 27, 2012

#186 Merdeka from Exams!

Salam everyone! Aku ada cerita tak yang aku exam? Cerita dah kan? Haaaa, so hari Jumaat lepas, exam aku habis. Officially merdeka! Walaupun tekak sakit gila, selsema, and demam, tapi tetap celebrate dengan aiskwim kit-kat yg dah lama gila aku tak makan (Y) So, on that day, aku makan sepuas yg mungkin hihi



Tup-tup, tetibe petang yg saya online tu, baru je upload gmbr, kawan awk IM, kata awk dah online.
Debar masa tu tuhan je tau. Masa tu, kat rumah ada Miza, Nick, and Tengku. Diaorang ada, menjerit sama-sama. Happy masa tu Allah je yg faham. Tapi, saya tak tegur awk, awk tak tegur saya.
Terharu jugak la, awk ada usaha nak pergi online :')
Then petang tu, kitaorang semua pergi sekolah balik lepas dah lepak rumah aku, sebab Nick ada exam English. Dia tak datang hari tu, so dia ambik exam hari Jumaat petang tu. Iloveyou Nick ;)
Then dah habis apa semua, kitaorang photoshoot puas-2. Maklumlah, musim bunga kan. <3 Hihihi.




Kesian Ninie, dia kena balik awal. Mak dia tak bagi stayback :'/ Wawa and Ami pung, diaorang ada kerja nak kena siap, so tak boleyh nak join. Join sekejap masa beli aiskwim je, pastu terus blah. Atototo, kalau ramai-2 lagi gempak :') Tapi takpela, nak wat acano. Nanti, masa birthday aku, korang beli tepung and telur, baling ramai-2 kat taman. Okay? Hahaha, sukarela niy, nak kena baling!
Dah ada jwpn? Sila ke chatbox yg terdekat ^-^v

AliahDini

No comments: