May 29, 2012

#187 No one could replace stars on the sky (;


Hai yuu olls. Tgh buat apa? Haha, bosang aaah :/ Nak edit blogskin, tapi semuanya tak lawa -.- Anyways, saje je nak post pasal Hari Rabu minggu lepas yang di mana hari tu budak 4PA takde exam. So, kami kena sukarela utk membantu cikgu cikgu hias dewan sbb esoknya tu ada pertandingan public speaking. Tapi, sekolah kitaorang tak include pung, sekolah lain yg lawan peringkat NEGERI tu jewh yg sewa dewan sekolah kitaorang. Haaa, sekolah kau hadee? Takde kan? Takde, senyap.
Then memang penat gilos la nak dijadikan cerita. Paan bawak dslr dia, #k, menyampah jap Then kitaorang pun apa lagi, jadi model tak berbayar la kan <3 Pantang nmpk camera la I olls niy, tau je la kan. Tu yg semua penuh gmbr I olls tu haha. Then photoshoot apa semua, naik la class. Cikgu ajar sikit, yg EA tu. Apa semua. Then pergi la tandas, lalu depan kelas awk. Saje je, nak pergi tandas yg tingkat atas sebelah surau tu, nak lalu depan kelas awk sebenarnya <3 Haha, aku taknak masuk tandas, diaorang ni je. Apa lagi, dah bosan duduk luar sorang-2, aku menari-2 la ke budak Perdagangan yg tgh jwb exam! Hahaha, diaorang punya syiook tgk smpai tergelak-2. Aku pun tgh sedap menari-2 tu smpai tak sedar budak PA yg pandang! 
HAHAHA, malu tu Tuhan je yg tau. Sbb aku buat ke budak PD, bukan PA. Tapi PA yg nmpk -.-
Jadi bahan je la aku ni penyudahnya -.- Hahaha, tak tau kenapa, tetibe hari yg itu aku jadi hyper semacam.
Hihihi, awk pandang saya eyh sambil tutup muka dgn buku? Buat-2 gelak dgn apa cikgu tu ckp la dgn member-2 awk, tapi mata dok pandang saya! 
Jgn bagi saya harapan okay? Hihi, papai :*

AliahDini

No comments: