Jan 21, 2012

#127 Kuantan - Happy Chinese New Year !!

Salam semua :) 
Aku tak pergi sekolah hari ni and semalam, sbb balik kampung. Mak sedara aku yg paling sulung meniggal dunia. Last aku jumpa dia masa raya. Since dia anak yg paling sulung dlm family, so automatic dia la yg paling tertua dan disegani. Lps nenek aku meniggal, kitaorang la yg kena pergi rumah diaorang plak en.
Minggu lepas sekolah takde apa apa sangat. Maksud takde apa apa aku tu, sbnrnya banyak. Hahaha ! Tp terlampau sikit sangat nak share. Hihihi >.< Jgn marah eeeh?

Oh ye, aku sebenarnya takut nak tegur bebudak lelaki dlm kelas aku. Almaklumlah, sekolah perempuan 3 tahun kan? Tibe tibe masuk sekolah campur. Walk 100 miles in my shoes, then you'll know. Tapi aku takut nnti tak betegur diaorang plak ckp aku ni sombong. >.< Omoo ! Aku taknak cenggitu ! Tp seyes, aku tak tau nak tegur mcm mana :'/ Aku harap sgt diaorang fhm :'(

Keyo balik sini for Chinese New Year. Dia dah duduk kat PLKN for abt what, a fortnight I guess. Hahaha, tp sekarang dia dah tido. Kesian bie aku, penat :) Hanim pun ada. Alhamudlillah, skrg dia dah pergi sekolah. Bangga jap ngan dia :') HANIM ! After this , pergi sekolah tiap tiap hari ye sayang ? Janji ngan akak tau :') #sebakjap

Aku rindu sekolah :'/ Cmne niiii ? 
Eh eh, rindu sekolah ke, rindu seseorang ni? #gelakgulinguling
Eh takde la, aku takde niat pun nak bercinta. Tp, suka suka tu, hehehe, biasa la kan?
Siapa la aku utk dicintai en? Aku tak cantik :'/ Hukhukhuk; #merendah diri jap
K ah, nak log out. Papai :*

Oh oh terlupeeee ! Selamat Tahun Baru Cinaaaa >.< Hahaha to all my chinese friends, pas pas ah sikit angpau kat sini ! Anyway, as far as I know, this year is the Golden Dragon Year. Manyak ong la ni?
 CNY celebrated in Hong Kong.
The Lion Dance.

Oky la, makngah da maaraaaaa ! Pukul 2:20 am dah ni >o< atototototo k k la papai :*
Sayang kau :*

No comments: