Jan 15, 2012

#126 Tweeting in my notebook !

#1 Again , excited abt In The Midst of Hardship 'cause some of the poem really resembles my life :')
Addicted to the short stories , QWEITRPOP something ... Hahaha , wanna read it all over uh-gain ! 
Sigh , wonder why people said it's boring ? :/

#2 He doesn't even know my name ? #dudeseriously
And yes , my love for addmaths is getting stronger day by day :)
falling in love with another abg Koperasi .
*castle in the air
HE IS JUST TOO CUTE 4 ME.
Seriously , I kinda felt like I'm naked when the boys are behind me ! #dudeseriously

#3 Until now aku masih xpercaya yg aku ni dah form 4 :o Apa la cerita bebudak Kuantan ek ? Rindu plak kat diaorang :( Makcik jual laici susu punggg :'( Rindu nak lepak cam dulu !
Nenek selalu suruh aku beli air Mirinda Strawberry untuk dia . Dengan ais lg ok ! Hahaha muka dia selamba je bila aku ckp "  Nnti kencing manis nenek tinggi baru tau ! :D " 
Tp semua orang dah berubah lps dia takde ..
Aku tak biasa lg la nak panggil dia ...



arwah. :'/

I just realized today is Friday 13th ! :o
Tp aku rasa Abang Koperasi I and II dah ada awek , tp ...
ADA AKU KISAH ? Hihihi 8)

p.s : aku akan tetap buat mcm ni , post yg utk seminggu terus ! Senang , takyah la nak update tiap tiap hari en  ? Aku pun busy dgn homework skang ni :) Hahaha , hey ! Be proud cause I'm busy k ? Drpd jadi potato couch ? Lps makan , main game . Bosan main game , tgk tv . Lps bosan tgk tv , ngadap komputer .
 Haha , jgn nak terase k ? Tak ckp utk kau pun ! Pundek ba alip ba ya  :3

No comments: