Dec 6, 2012

#278 Outing to Sunway Pyramid! :)

This was like........a week ago when my cousin and aunt came here and we went here. But, baru sekarang nak cerita muahahaha :/ So macam ni cerita dia........so macam tu lah cerita dia. 
*lempang diri sendiri*



Rasa macam comel pulakk bila tengok gambar ni. Hahaha! Gedik, much? Biasa ah. Bila dah takde apa nak cakap acentu lah jadinya :'3 So macam..........kitaorang jalan-2 dalam Sunway Pyramid :) Kenapa Sunway Pyramid? Sebab aku hafal selok-belok kat situ :) Heee~ :*


Nampak takk warna straw tu sama dengan jam aku? Tengok! Belum minum dah ada chemistry xD HAHAHA~ Tah apa kena mengena aku pun tak tau -.- So like~ This is my first time minum CHATIME :) Baru lah aku tahu, pronunciation dia bukan CHAT-TIME. Tapi CHA-TIME. Kenapa CHA-TIME? Sebab teh dalam bahasa mandarin is cha~ :) Kan kan kan? :'D And ada orang recommend suruh minum Banana~ Masalahnya kat situ ada dalam.......5 jenis air yg perisa Banana! Tapii disebabkan aku suka Chocolate, so aku pilih Banana Choc! :) 


Then biasa lah, perempuan kan? Depan lif pun nak tangkap gambar. Pantang nampak cermin! Bhahaha :D Best tauuu, keluar dengan diaorang :) Satu benda je lah eh, dua orang budak nii, sama umur, which is, darjah 5 nak masuk darjah 6 :) Tapii bila berjalan dengan diaorang, terasa diriku ini PENDEK SANGAT :( Bayangkan kalau geng aku jalan dengan diaorang. Mesti nampak diaorang tu darjah 5 kann? :( 
Adiba and Ami , jangan terasa eh :(



*cabut lari sepantas kilat* 






AliahDini

No comments: