Nov 28, 2012

#277 Drop the beat on le sneakers


Kalau aku cakap takde orang akan cakap " CANTIKNYA KASUT NI! " , memang aku menipu lah kann? Memang first impression orang yg tengok gambar kasut ni, memang diaorang akan respond all about the same thing ~ Best kann? Siapa yg dah ada kasut nii memang untung. Hari tu pergi survey dalam VANS Sunway, harga kasut macam ni 200hengget ~Masuk CONVERSE, pun aku keluar dengan keadaan hampa. Masuk DC dengan harapan aku tersenyum apabila keluar dari kedainya, juga musnah terlerai begitu sahaja ~ Cedihhhh :') Hope sangat dapat kasut nii sebagai hadiah harijadi, yg tak bagi hadiah tu lagi ~ :p Hahaha. Takpe takpe ~ Aku tetap akan tunggu kau wahai sneakers! Kalau kau jadi milik aku, memang tempat kau dalam rumahlah ! Tak berani aku nak letak kau kat luar. Hahaha! Hmm.... Bila la agaknya dapat merasa pakai kasut VANS? :)


AliahDini

No comments: