Feb 24, 2012

#147 Kehidupan

Last night , Malaysia vs Jepun , bola la ~ Biasanya aku tengok , tapi tadi dengar cerita je :s Hahaha , kesian Malaysia , kena bantai 4-0 dgn doraemon . Hehehe .... so tadi kena tahan dgn pengawas sbb tak pakai lencana .
Aigoo , this is my first time demerited :B Our addmaths teacher tak masuk hari ni (Y) 
Hmph , aku gangster masa aku sekolah rendah . Tak main ah dah besar panjang baru nak tunjuk belang . Kesian , aku kesian sungguh dengan budak-budak yg takde pengalaman hidup yg luas ni . Tp berlagak sakai macam la dia tau erti kesusahan . Ha . Ha .

Bila kau susah , bila kau takde orang yang kau nak share or at least berada di sisi kau waktu kau ketakutan atau keliru , bila kau dah hilang segala-galanya yang kau ada , bila kau betul betul takde duit tp orang letak high expectations kat kau , bila orang yg kau sayang and sanjungi tinggalkan kau macam tu je , bila ada orang yg cuba jatuhkan kau walhal orang itu lah yg paling kau sayang ... Bila kau dah tempuhi semua rintangan ini , baru la faham yg dunia luar lebih teruk dari ni . You are trapped in comfort zone , darls . Cuba aku campak kau tgh laut , boleh kau survive ? Kalau tak , act like a normal person ! 

No comments: