Mar 28, 2012

#162 Awak :)


So hari ni , tak berlau apa sangat . Cuma , beg berat sebab byk bawak buku :'/ And guess what ? 
Kitaorang bertentang mata tadi :') HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI gewd!ks leeeew :3
Anywaaays , there is two good news I've got here .
Number one is , saya and family 4PA dah takde awkward feeling lagi . That the best part , okaay ? 
Dah start tegur semua orang , and dah start melalui suka-duka bersama utk dua tahun ni :') 
Aku tak kisah , kalau dgn result aku tu dpt merapatkan aku dgn diaorang , aku sanggup buat apa saje :')
Secondly is , I've got number 8 in my class ! FINALLY , TOP 10 :')
Dah lama tak dapat tempat ni , akhirnya .... dapat jugak :') Alhamdulillah <3
Kepada cikgu maths kesayangan 4PA , tolong la cikgu .. saya dah serik nak naik kereta api cikgu ! >o<
SUMPAH AKU KENA SCORE LEPAS NI .
K la , nak jugak ke gambar result ? Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , malu leeew :s
CHOW

No comments: