Jul 3, 2011

#107 Hannah Qalesya


Comel ak? COMEL EEEEENNNNN?
HAHAHAHA, memperkenalkan Hannah Qalesya Abdul Qayum. Dia berusia 6 hari kalau tak salah aku. 
NGEEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHE COMEEEEL LAAAAAAH.
Hannah ni kitaorang gelar dia sebagai Mulan. Kalau kau tengok betul-betul, ada iras kan? Jap jap aku ambik gambar Mulan jap.


Ha tu dia. Ha? Apa? Tak jelas? Tunggu jap..

Haaaa, nampak en? SAMA TAK? SAMA EEEN? xD
Okay okay cut it off. Mulan aka Hannah ni, sepupu baru aku. Takde apa sangat nak cerita sebenarnya, tapi bila aku tengok si Mulan ni kan, hati aku tenang je. So, aku harap dengan adanya si Mulan ni, dapatlah mengeratkan hubungan di antara ahli keluarga yang terdekat. Budak yang tak berdosa membawa rezeki kepada kita. So jaga lah amanat dari Allah sebaik dan semampu yang mungkin. Tahniah ke atas Dr. Bahiah Baharuddin iaitu makcik aku, for having this wonderful baby :) Congrats!

No comments: